петък, 11 юли 2014 г.

2014 post


Здравейте на всички!
Знам, че мина доста дълго време, откакто публикувах за последно, но има неща, които сега искам да споделя с вас.
През цялото това време, през което блога беше затворен, както обещах на вас и най-вече на себе си - аз не спрях да следя новините около Селена, последните й снимки и пр., не спрях да бъда Селенатор! Тя стана неизменна част от живота ми, тъй като през цялото това време ( ок. 3 години, откакто съм й фен) тя не спираше да ме вдъхновява с всичко, което прави! Горда съм от Селена,  от това, в което тя се превърна. Напоследък се говорят какви ли неща неща за нея - че е претърпяла аборт, че има импланти на гърдите и безброй още такива щуротии, на които един истински фен знае, че няма смисъл да вярва! Дори и да е така, каквото и да се случи, аз пък съм с нея. Тя заслужава всичко най-добро на този свят. Дължа й големи благодарности, защото ако не беше тя, кой знае каква щях да бъда аз днес?! Както споменах по-горе тя ме вдъхновява за какви ли не неща, тя е моя модел за подражание. Макар да преживява труден период, убедена съм, че ще се справи и че я очакват още куп прекрасни неща!
Поздрави на всички!
xoxo Esme <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар