четвъртък, 30 август 2012 г.

Чао на всички!


Това е последната ми публикация в този блог. С нея искам да ви кажа Чао, нека не е сбогом. Блога се затваря! Защо? Реших, че има и много други източници за Селена, от които можете да черпите информация (ако искате линк, пишете ми на имейл: selenagomezlife@abv.bg), например бразилския, който е най-най-добрия от всички. От него съм взела, не всички, но по-голямата част новините, които публикувам. Някои са от български сайтове (не за Селена), а други съм ги намерила другаде. Ето, защо реших да го затворя, но няма да го трия.
Благодаря на всички ви, за това, че ни следяхте и за всичко друго. Оценявам вашето внимание.  Също така и благодаря много на помощниците. А до Селена... все още съм и фен и ще си остана такъв. Може да не водя блог, но пак ще я харесвам. Тя означава много за мен. Благодаря на нея и на всички вас! Обичам ви!

1 коментар: